Dagens deal: FRI FRAKT över 149 :-

Vanliga frågor och svar

För att hjälpa dig hitta svaret på dina frågor har vi listat vanliga frågor här nedan. Du kan läsa om bland annat hur din prenumeration fungerar, vilka vi är och hur leveransen av din box går till.


PRENUMERATION
 
VILKA PRENUMERATIONSFORMER FINNS DET OCH VAD KOSTAR DET?
Löpande månads prenumeration 199 kr/månaden, 3 månaders prenumeration 179 kr/månaden, 6 månaders prenumeration 149kr/månaden.
 
HUR FUNGERAR DEN LÖPANDE MÅNADSPRENUMERATIONEN?
Om du väljer en löpande månadsprenumeration, kommer den första betalningen ske direkt vid beställning. Efterföljande betalningar dras den 1:a i respektive månad.
 
HUR FUNGERAR EN TIDSBESTÄMD PRENUMERATION (3 ELLER 6 MÅNADER)?
Om du väljer en tidsbestämd prenumeration betalar du ett lägre belopp varje månad. Betalningarna dras den 1:a varje månad och du kan inte avsluta prenumerationen innan bindningstiden löpt ut. Observera att prenumerationen fortlöper automatiskt om du inte aktivt väljer att avsluta.
 
HUR KAN JAG ÄNDRA TILL EN ANNAN PRENUMERATION?
Kontakta oss med kundnummer, namn och vilken prenumeration du vill byta till. Så återkommer vi med ett godkännande, oftast redan dagen efter.
 
HUR AVSLUTAR JAG MIN PRENUMERATION?
Du kontaktar oss med kundnummer och namn. Observera att ditt mail är bindande redan samma dag!
 
JAG HAR DRABBATS AV EN ALLERGISK REAKTION. VAD SKA JAG GÖRA?
Tyvärr kan vi inte garantera att din box är fri från vissa ämnen eftersom vi har olika produkter samt samarbetar med olika varumärken varje månad. Om du lider av en allergi ber vi dig att noggrant läsa innehållsförteckningen av produkten.
 
VAD SKA JAG GÖRA OM JAG FÅR SAMMA PRODUKT TVÅ GÅNGER?
Vi gör allt för att skapa en spännande mix av produkter varje månad. I vissa sällsynta fall kan en individuell produkt som har visat sig vara populär och älskad i tidigare boxar vara med även denna månaden. Om du inte är nöjd med produkten ber vi dig att kontakta oss, vi tycker om konstruktiv kritik.
 
BETALNING
 
VILKA BETALNINGSSÄTT FINNS DET?
Du kan för närvarande betala med antingen Visa, MasterCard, American Express eller PayPal. Väljer du betalkort är det viktigt att ditt önskade betalkort är öppet för "utlands- och internetköp".
 
HUR FUNGERAR BETALNINGEN?
Att handla hos oss ska vara tryggt och säkert. Vi följer alla de krav som ställs för en trygg & säker betalningsprocess. När vi mottagit din beställning mottager du alltid en bekräftelse via email som ett kvitto på det du handlat.
 
HUR FUNGERAR BETALNING VIA PAYPAL?
Paypal är ett e-handelsföretag som erbjuder tjänster för betalningar och penningöverföringar över Internet. PayPal fungerar som mellanhand för betalningar. Väljer du att betala med PayPal kommer du att skickas vidare till deras hemsida där du ombeds att logga in på ditt Paypal konto (har du inget kan du enkelt registrera ett på www.paypal.se innan beställning). Fyll sedan in dina kortuppgifter på hemsidan och bekräfta. Du kommer nu att skickas tillbaka till oss när köpet avslutas.
 
MIN BETALNING HAR INTE GÅTT IGENOM DEN HÄR MÅNADEN. VAD GÖR JAG NU?
Har du en löpande prenumeration och betalningen för månadens box inte har gått igenom så pausas din prenumeration tillfälligt. Om din betalning inte gått igenom så kontrollera först att du inte har en spärr på kortet för internet- eller utlandsköp och att det finns tillräckligt saldo på kortet.
 
KAN JAG ÄNDRA MINA KORTUPPGIFTER?
Ja, det går bra. Kontakta oss med kundnummer och namn. Så återkommer vi med information om hur du går till väga.
 
LEVERANS
 
NÄR SKICKAS MIN BOX?
Leveranser skickas alltid ut från vårt lager i olika intervaller i slutet av månaden. Efter att den har lämnat vårt lager kan leveranstiden variera beroende på var i landet man bor. Normalt tar det ca 7 arbetsdagar.
 
KOMMER BOXEN DIREKT HEM I BREVLÅDAN?
Ja precis! Eller om du bor i lägenhet, direkt in i lägenheten :)
 
VAR ÄR MIN BOX?
Har du fått ett mail om att boxen är på väg till dig, men sedan inte hört något på en vecka? Oftast kan det dröja ett par dagar för speditören att få din box levererad hem till dig. Har det gått över två veckor och du inte hört något kan du kontakta oss med ditt kundnummer så ska vi genast se vad som har hänt.
 
REKLAMATION OCH ÅTERKÖP
 
JAG SAKNAR MIN BOX, VAD GÖR JAG?
Om du saknar en box ber vi dig att kontakta oss. Observera att om du inte kontaktar oss inom 60 dagar har vi inte möjlighet att skicka ut en ersättningsbox.
 
EN PRODUKT SAKNAS I MIN BOX, VAD KAN JAG GÖRA?
Din månadsbox ska alltid innehålla minst 4 skönhetsprodukter och om du upptäckt att det saknas en produkt i din box hjälper vi dig självklart! Kontakta oss, så skickar vi antingen ut en enskild leverans eller kompenserar med nästa box!
 
JAG HAR MOTTAGIT EN TRASIG BOX ELLER PRODUKT, VAD KAN JAG GÖRA?

Vi är jätteledsna över att du mottagit en produkt som är trasig. Ibland händer det saker på vägen från oss till er som vi inte kan påverka. Men oroa dig inte, vi kan hjälpa er med en reklamation.

För att vi ska kunna hjälpa er vidare med en reklamation behöver vi ta emot en bild på den trasiga boxen/produkten, bilden skickas via mail och vi måste ta emot den inom 60 dagar efter att du mottagit boxen.

KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?
Enligt distansavtalslagen har du alltid 14 dagars ångerrätt. Kontakta oss med ordernummer/kundnummer och berätta att du ångrat ditt köp så återbetalar vi dina pengar.
 
FICK DU INTE SVAR PÅ DIN FRÅGA?
Kontakta då våran kundtjänst via mail. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss med alla dina funderingar!

 

vinn 3 månader valfri månadsbox Spinner icon